here comes the sun

oooh, jag har hittat massa mysiga ackord idag! "across the universe", "all my loving", "a little help from my friends", "here comes the sun", "jag ger dig min morgon", "the scientist" och lite mer coldplay. jag kanske är lättroad, men att spela nyhittade låtar är hur kul som helst, I really like. 

blev väckt av snöbollar på rutan imorse. lite snopet, men ganska kul sätt att vakna på faktiskt. det äger väckarklockan. 

åkte in och köpte tågbiljetter idag. när det är fullt på tåget och svårt att få sittplatser, då är det bra att känna hon som jobbar med bokningarna, hihi. imorrn vid 9-tiden, då bär det av!

sen gick jag och mammsen en promenad i stadsparken. det nya museet ser sjukt felplacerat ut, världens topmodernaste klump mitt bland de gammaldagsiga husen. hur som helst var det en mysig promenad, världens memory lane, jag fick hur mycket sommarminnen som helst. "här spelade vi fotboll, här hade vi picknick, där solade vi, där paddlade vi kanot, där fikade vi när vi hade lagt till kanoten, där solade vi när vi skolkade från matten i tvåan...". jag vill ha sommar nu!

sen gick jag och ida på en promenad i lindsdalet. alltid lika trevligt. vi myntade ett nytt uttryck! bara för att vi är bäst.. ni kommer säkert höra det nångång. 

nu är väskan packad och klar! YIHA!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback