snöoväder

börjar citera jonas: kul att det är snö på påsken, men inte på julafton. - så himla sant, det är helt skevt. bussen kom inte idag, så min pappa fick skjutsa hem jonas. haha, stackars jonas, min pappa kan snacka på rätt rejält.

hursomhelst, idag har vart en bra dag. jag kastade mig ut på i snöovädret på min lilla cykel imorse, och cyklade till anna på andra sidan lindsdal. var jättemysigt att träffa henne och malin igen, vi är rätt dåliga på att hålla kontakten. men det var asnice, allt var som det skulle, hon hade tillochmed ett paket oboy som stod framme haha.

sen kom jonas, med gitarren. vi spelade rätt länge och rätt mycket. efteråt sa mamma att pappa hade frågat vart man stängde av oss. då sa pappa att det sa han inte alls, han frågade bara vart man skruvade ner volymen. hahaha. men vi sjöng väldigt fint, och väldigt synkat faktiskt.

nu har jag precis ställt in en morotskaka i ugnen, ska ner och titta till den tänkte jag.

föresten - världen är så sinnessjukt liten, och ibland tror jag att nån där uppe sitter och skrattar och ordnar ihop massa sjuka slumpar bara för att ha nåt att garva åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback