alla dagar med dig

vilken bäst helg det har varit! soligt och soft som tusan!

i fredags åkte vi på kårkickoff till karlskrona, där vi gick på boda borg, lekte lite och skvallrade. det var mysigt! förutom en lek, där man var tvungen att dricka en 33 cl cola med en tampong i munnen, och man var tvungen att dricka snabbt för det var tävling. det var rätt growse, men vi vann, yeah!

sen på lördagen kollektivsolade jag med tilde på förmiddan. jag lärde mig massa högstadieuttryck haha. grymt bra. senare var det grilldags med the gäng ute i emmaboda. jättemys! och jag var bäst på spel, vi spelade tre rundor med olika lag varje gång, och mitt lag vann alltid. hihi, kaxigemma.
"god saft! vad är det i mer än rabarber och saft(tänkte socker)?" hehe, förtjänade väl att bli lite retad för den.

på söndagen började jag med att städa mitt rum, huslig som jag är (baaah). sen drog jag och pappsen till kalmarsundsparken och tog årets första bad! jag var först i by the way! rätt skönt faktiskt. efter det stack jag på födelsedagskalas i tegelviken. jättetrevligt och GOTT! efterrättsbuffe, och ida hade gjort hemmagjord prinsesstårta! hur tufft är inte det?

sen blev det tennis och rabarberpaj. läskigt när jag skulle gå hem, alla gatlampor var släkta, så det var becksvart och läskigt.

jag & tilde gjorde en kalenderplan, vi blev inspirerade av hennes "snygga killar 2007"-kalender som behöver bli updaterad. så nu ligger planen, med namn + miljö + pose till alla månader i min skrivbordslåda. högst konfidentiellt, högst underhållande.

Kommentarer
Postat av: Mina

Åååh Emma! Det låter helt underbart! önskar jag kunde ha varit med på grillningen! Får bli nästa gång :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback