diving in too deep

helgerna går så fort!

i fredags var det staggjakt och fest. synd att det regnade lite, men stämningen var finfin iallafall! jag och the gang gick runt och kollade mest. sen blev det utgång! kul, fast fula fisken var ingen hit. vi var nog lite för gamla haha. 

sen på lördagen provjobbade jag lite! det var rätt kul faktiskt, goa jobbarkompisar. inga tappade tallrikar so far. gutt! 

sen fyllde min kära kusin maja år, så det blev lite barnkalas på eftermiddagen. mysigt som attans med fotboll, grill och bus. haha, hon har döpt en av farmors kycklingar till emma! undrar vad hon menade med det, hihi.

sen, direkt efter maten på barnkalaset drog jag vidare till HK:s middagsbord, hon fyllde 18 så det var kalas, med trerätters middag och allt. jättetrevligt, massa roliga människor och en superbäst värdinna. jag var stört bra på att plocka upp saker på marken med munnen haha, världens bästa lek. 

idag har jag, mamma och hanna varit och fikat på byttan! attans vad fint de har gjort det, det är verkligen jättefint och mysigt. uteserveringen är toppen. 

nu ska jag kila och vinna över min mammi och hk i tennis. HEJA!

bra låttips: colin hay - overkill
                    sara bareilles - fairytale




 


Kommentarer
Postat av: Mina

Alltså, det är ju inte bra uppdatering här gumman ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback