på promenad...lalalalaaaala genom stan

Nästan en vecka sen sist! Kör lite kort update,

- Valborg spenderades först i Emmaboda, med kubb, grill, öl och lite singstar. Mysigt folk och allmänt trevligt! Sen drog jag och grabbsen in till stan, där det blev KM och Krögers. Kuuul, och mycket folk! Haha, kom på vid ett-tiden att det var onsdag, och därmed inte gick några bussar hem. Tur att jag hittade lite trevliga grannar att dela taxi med!
- Sen på torsdagen blev det Linköping! Sydde upp och in balklänningen, så nu hänger den hemma i garderoben! Sen blev det lite fika och utgång med vänner, väldigt väldigt trevligt. Jag är glad att jag kan åka till Linköping ibland, det är supernice. Bankomatkortet är inte lika glatt tyvärr, men nu har jag två par nya skor, en ny tröja och en balväska, jiho!

Hm, det var väl det mesta! Gick på stan med Mimmi idag, himla trevligt. Fint väder, god snickerskaka och mycket underhållande skvaller. I like!

hihi, busigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback