this piece of poetry is ment to do harm

This piece of poetry is ment to do harm spelas just nu i min lilla dykshop. Ganska lågt, för att inte skrämma iväg äldre människor. Jag kan inte hjälpa att jag shakar lite med huvudet, men försöker att inte digga med för mycket, det skulle ju inte se så proffesionellt ut, hehe.

Jag har gjort det - igen - skickat lite söta jag jag saknar er sms. MEN! Jag glömde tiden - igen! Haha, det spelar ingen roll hur söta sms:en är, får man dom vid fem på morgonen så blir man inte glad i alla fall. Sooooorrry...

Åååh det kommer in massa folk och pratar dykutfärder hela tiden. Jag vill jag vill jag vill! Var länge sen jag dök nu, jobbar ju six days a week. (börjar nu nynna på the sounds seven days a week). Är sugen på shark point, så jag rekommenderar alla att åka då.. Gärna nästa fredag, då är fiskarna extra fina, korallerna lyser extra starkt och maten är extra nice! (plus att jag är ledig och har förhoppningsvis ett läkt ben så jag kanske kan hänka på).

Om en halvtimma är det lunchdags. Jag vill ha trerätters! Nu är jag ju helt lunchbortskämd. Haha.

Tuuuuudelido!


Kommentarer
Postat av: Mina

Åh Emma! Din fresterska!Jag förstår inte hur du har mage att sitta där och suga medlidande för att du har ett ett sår, plåstret som är stort nog att täcka hela dig är att du är i THAILAND!! haha ;P pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback