knäcker

idag har jag lärt mig ett nytt uttryck! jag hade musik på stagg, med ettor (alltså 92:or, alltså SMÅ). 

jag spelar bas ganska bra, en snubbe säger: grymt, du knäcker!
jag tänker: WHAT?! jag säger: ööhh.... knäcker?
han säger: alltså typ som äger
jag känner mig som en förbryllad åldring, jag säger: jaha.. öh tack?!

haha det var lite kul faktiskt, dom är rätt söta dom små barnen

sen lunchade jag med the gang, massa gamla goingar från klassen. det är så det ska vara, vi passar väldans bra ihop.

träffade massa gamla goingar på stagg också, mellan musiklektionerna. minglade runt i nästan en timma och hade jättemysigt! ser nästan fram emot nästa tisdag haha!

och kom ihåg - there is hope

Kommentarer
Postat av: Mina

HAHAHA!! åhh vi börjar bli gammla ;P knäcker :S det är så svårt att hänga med sin tid ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback