sol och bad

hehe, nu har jag fixat tangentbordet, så nu, mina damer och herrar, får ni Å, Ä och Ö, precis som hemma =)

igår var vi i phuket town och shoppade, fast vi shoppade mest på big C på hemvägen. dom har sjukt mycket grejer där! det är verkligen enooormt, och billigt som bara den. jag har shoppat på mig ett par linnen, shorts och ett par fina skor! nöjd tjej!

sen på kvällen käkade vi på en mysig restaurang, som tydligen var svenskägd för på menyn stod både falukorv och köttbullar! SWEET! inte än, men jag misstänker att det kommer bli mer än ett besök där under thailandstiden! hihi, falukorv när jag saknar pappsen.. =) dom spelade dessutom Kent, vilket är bra grejer.

idag har vi mest vilat, vi var lite för förkylda för att dyka nämnligen. så vi har vilat upp oss, så imorrn ska vi göra både lite navigering, lite peak performance och lite fisktitt typ. det ska bli spännande!

jag käkade bläckfisk idag! fast det var bara för att jag blev lurad. jag beställde en annanas som skulle vara fylld med ris och grönsaker, men det var massa bläckfisk också. modig kvinna som jag är käkade jag såklart upp allt! (modig, inte glupsk. sådetså hehe).

jag köpte en gitarr idag också! en gitarr med asfint skinnfodral för mindre än 400 spänn. fair enough, även att det inte är en jättebra gitarr så har jag kunnat spela lite idag, vilket gör mig superglad!

ha det bra där hemma, emma tycker om er! 

Kommentarer
Postat av: Mina

OCH MINA ÄLSKAR DIG! haha :D Hur var bläckfisken då? :) Krya på dig min lilla gitarrist! :*

Postat av: mamma mu

Shoppa inte för mycket, har kollat resa från Bankok till Geneve, kostar 6000 kr enkel resa...

2008-10-27 @ 11:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback