Thailand!

Tankte bara saga att jag lever och frodas! Eller skriva, snarare!

Vi har 35 grader i luften och 30 i vattnet. Det ar varmt kan jag lova!

Idag tog jag mitt open water dykcert. Supernice! Det finns maaaaassa coola saker att titta pa har. Jag sag en stingrocka idag, lite sjostjarnor och massa hitta nemofiskar! Det ar ratt haftigt.

Maten ar heeeelt tokgod. Haha typiskt mig att skriva om den. Och galet billig med, en middag med dricka kostar under 20 spann! Och som sagt, mmmmmumma. Jag har blitt lite kar i ett stalle nere i hamnen i omradet dar vi bor, dar de har varldens godaste ananasshake. Supernice!

Vi bor i ett rum ovanfor en restaurang. AC, balkong och dusch, alltsa helt okej. Ratt mysigt till och med! synd bara att vi inte har internet..

imorrn ska vi ta en forsta hjalpen kurs, som en del i rescue diverkursen. spannande!! vi aker nog till kata också, för att shoppa lite. det ska bli suuupernice!!

jag hittade en gitarr i en affär idag! den kostade bara typ 200 spänn, och den var fin! och så hittade vi en suuuuperfin halvackustisk som bara kostade typ 1000 spänn. men den var verkligen fin! =)

tror jag ska investera i en sån. har ju trots allt släpat med mig typ tre kilo ackord i handbagaget... =)

ta hand om er, och ha det nice! njut av det fina vädret där hemma... híhihi! pusskram!

Kommentarer
Postat av: Mina

Åååh jag vill också ut på äventyr!

Postat av: Mamma Mu

Kul det blir utan åäö....skriv med thailändska bokstäver nästa gång:D

2008-10-22 @ 16:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback