bodycakes och kantareller

ojojoj vilken kulinarisk helg det har varit! (haha ja jag har lärt mig ett nytt ord. kulinarisk. kommer säga det jämt..)

vi åkte till virserum i fredags för att fira mammsens 40årsdag. lite sent - men ändå. innan vi åkte till virserum gjorde jag mitt första besök på Stagg sen studenten. skulle hämta en enkät, ska kanske plugga upp lite saker. det var jääääättemysigt att träffa folket igen! (haha skrev "att träffa folk igen" först, men det lät lite värre än det är). och så tog vi dom där bilderna också, får se om man dyker upp i skyltfönstret sen =) (haha japp, jag är lite nöjd).

i stugan gjorde vi kroppkakor på lördagen, vilket enormt projekt! men så gott så det är värt det. pappa vann tävlingen, han åt fem. dom var stora, så det är rätt bra jobbat.

sen plockade vi kantareller i skogen, inte helt fel det heller!

nu har malte och jag sett klart hela första säsongen av heroes. good shit!

på fredag åker vi till frankrike, det ska bli späännandeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback