flummapor

tjo!
helgen har vart väldans skön, lugn men bra. har hunnit med att fika i parken med emma, annie & kakan, då vi febrilt letade efter jonas som återfanns i tusentals skepnader (internskämt, kunde inte låta bli hihi). frågan är om vi nånsin kommer släppa honom.

sen har det blitt himla massa spelande i helgen. vi har hittat ett gammal spel, incognito, som är så STÖRT kul. pappa är sämst i hela världen, han är kaxig som bara den, men sen har han alltid fel i slutet. hihihi

har också tittat in i elises och viktors nya lägenhet! hemskt fin, hemskt trevliga är dom och väldans söt liten hund har den skaffat. mer vuxenpoäng blir det knappast inte!

gutt med tennis igår också, det har jag saknat faktiskt. mohaha jag vann! nööööjd tjej.

idag mötte jag bex & sussi i stan. vi fixade lite med interrailkorten, nu har vi lite mer koll, både på frankrike och italien. YES! sen drog jag och sussi hem till sjuk-elin med en jättekanelbullekaka. var länge sen vi träffade henne, så det var på tiden! hihi jag råkade säga att antiloper jagade gnuer.. fick höra rätt länge att antiloper inte var så blodtörstiga och gnu-ätande.

sen hookade vi upp med annie och mina i stan! gillar att umgås med dom, dom är schöööna. lite 4-Kök-häng, aldrig fel.

sovdags tror jag, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback