högstadiet?

igår frågade två barn mig om jag gick på högstadiet. hahaha, glin. 

bex fyller 19 idag, vi sjöng för henne igårnatt. käkade tårta, gafflade och hade väldans mysigt. sen blev det ett stycke utgång, inte så mycket folk men väldans go stämning ute igår tycker jag. haha jag och bex shakade lite rumpa på bistrobar också, bara för att.

nej det var kul. massa massa massa bra folk. men vi kom på att vi inte kommer träffa herr thorulf på lääääänge nu, han åker ju när vi är i frankrike. då blev det nästan lite tårigt. 

lagade asgod lunch med hanna och lina igår föresten! mamma mia vad gott det blev. vi är the mästerkockos. nudlar, nötter, paprika, champinjoner, lööööööök och pesto. kul att skvallra upp sig lite! 

nu packar jag. gaaah har inga regnklädersbyxor än. ska till stan snart & luncha med mina och kanske några till snart, sen ska det handlas massa på maxi. ska ju åka tåg toklänge, då behöver man nog lite mat (typ bullar, kakor, kex och godis. mihihiih). får väl köpa regnbyxor där om det krisar..

ciao, imorrn åker jag, bex & sussi till frankrike! so long!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback