lite sol är aldrig fel

jag var på stagg i fredags, och fick lite intro till kurserna jag ska läsa upp. gosh, det verkar bli en del alltså. men det är bara att tuta och köra, har gjort en historiauppgift och lite matte idag, och det funkar rätt bra =) satt ute i solen och räknade, varefter jag hade lite idrott (typ) när jag gick hem till hanna och lånade hennes miniräknare. jag var en sån där tattig en som aldrig köpte nån miniräknare på gymnasiet, trots att jag läste till matte c haha.

så nu har jag ett schema igen, typ tio lektioner de två kommande veckorna. sen, om allt går som planerat, drar vi till Thailand! det är lite don med visum och sånt där, och biljetterna är ju inte gratis. men vi donar för fullt, och det löser sig! det ska jag banne mej se till att det gör!

haha jag och ida kollade på film i fredags, en gammal film, där de gjorde reklam för bambi, disneyfilmen ni vet. ida säger att hon aldrig såg den när hon var liten, några sekunder efter det säger berättarrösten "inget barn borde behöva växa upp utan Disneys Bambi". hahahah, det kanske är därför ida är som hon är?

nu ska jag iväg och spela tennis, ska bli kul. rykten på stan säger att HK har färgat håret blondt, men jag har inte sett det! ska bli spännande. och sen är det ju fotboll ikväll... verkar som att jag får nöja mej med radion, men det är fair enough. bara kalmar vinner så kan jag höra om matchen via röksignaler...

ciaao

Kommentarer
Postat av: Ajda

Jag växte upp utan Bambi. Men är jag inte ganska okej i alla fall? ;-D

2008-09-29 @ 11:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback