it's raining men?

hellou!

inledningsvis måste jag berätta något stort som hände för några dagar sen.
jag och två trevliga gäster var på coral island, där vi pratade mycket om vad jag saknade, framförallt falukorv och stuvade makaroner med en stor klick ketchup.
sen på kvällen käkade jag, max och moppemaffian middag, där vi pratade om svenska saker vi saknade (återigen falukorv i fokus). på hemvägen från denna trevliga tillställning fastnade vi hos roger, som äger restaurangen mittemot vårt kontor. satt och drack lite kaffe och gafflade om allt möjligt. återigen pratar jag om det jag saknar mest av allt (hade verkligen falukorv på hjärnan den dagen). mitt i falukorvssamtalet ringer pappa! pappa - som har falukorv som nationalrätt! hur galet är inte det? när vi pratat klart berättar jag för folket om det konstiga i situationen. då tänds en liten glimt i rogers ögon, och han avslöjar att han minsann har både makaroner och falukorv! fem minuter senare sitter jag med en tallrik falukorv och stuvade makaroner med en stor klick ketchup, och nyper mig i armen för att se om jag drömmer. GOTT!

igår var jag och maxen lediga, så då blev det dykning på racha yai. guuutt! sen på kvällen var det födelsedagskalas, sjukt kul! han/hon som fyllde år (en ladyboy som är störtskön) hade hyrt in en ladyboygrupp som hade världens framträdanden med musik och raffiga klänningar och grejer. det var sjukt kul!

ikväll blir det födelsedagsfest igen, najs! och imorrn kommer sandra och hennes mamma, ska bli så himla mysigt! och hon har med sig bullar.. mmmmmm!!!

en tråkig sak! planen var ju att åka hem i början av april, men den planen gick tyvärr i stöpet. alla flygstolar var fullbokade så vi måste åka hem det datumet vi bokade från början, den 7 maj. hade vart gött att träffa alla där hemma tidigare, men det ska nog bli bra det här också..

KRAMKRAMKRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback