jag ser ner på dem som ser ner på dig

haj haj!
sitter här i shopen och äter en munk och lyssnar på melody club. det är gött att ha vänner på hotellet som skämmer bort en!

vad har hänt i veckan nu då? en jobbarkompis har fyllt år, så vi har firat honom med pompa och ståt och öppen bar. jag och max har gått på bio, ink heart, gullig film! vi har käkat massa middagar och hängt en massa med våra polare från sweeeeden. iförrgår blev det lite patong och grabbarna grus, kul med lite färre. igår åt vi fin hejdåmiddag (de sista åker hem idag), trerätters med världens godaste skagenröra till förrätt.

har vart mycket jobb sista veckan! har inte vart ledig på lääänge nu, med utfärder varje dag so far denna veckan. igår lekte jag supersköterska när en fisk bet (!?) en liten dansk tjej i foten. superemma satte på ett plåster, innan vi skulle åka hem sen kom lilltjejen fram och sa, på dansk: "foten är bra nu, det var ditt plaaaaaaaster som gjorde det! du får mange mange poäng av mig!" då blev jag stolt tjej.

idag ska vi äta hejdålunch med våra vänner, som åker runt 14. kul att vi har haft hejdåmiddag igår och hejdåutgång i förrgår redan. och så har vi fått hejdåpresenter av dem, det var sött!

föresten är världen så himla liten! jag sprang in i EN TILL staggkompis för några dagar sen! myyy! molto trevligt att phuket är kalmar-invaderat ibland!

imorgon ska jag förhoppningsvis vara ledig (verkligen hoppas jag det, för det är jobb lördag+söndag). då ska jag sova länge, gud så skönt!

rumor has it att ni har snö hemma! jag är lite skridskorsugen, vill packa en väska med varm choklad och bullar och dra ner till isen! får bli nästa vinter haha.


take care, jag saknar er därhemma!


Kommentarer
Postat av: karro

Hoppas du har det kalas där nere nu Emma :) kan inte låta bli att bli lite smått avensjuk.. Här hemma snöar det som bara den, och dom pratar om att det ska bli upp emot en halvmeter snö.. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback