som det ska vara

hellou!
har vart ont om gäster denna veckan, så det har blivit väldigt mycket shopen för mig och max. vilket är trist, men lite roligare än det brukar för  vi har lite kompisar här som gör lunchrasten lite roligare :)

förra veckan kom de in två killar i min ålder i shopen, de kände sig lite missplacerade på hotellet, alla andra som bor här är pensionärer och barnfamiljer. så de stackars vilsna själarna frågade om de kunde umgås med mig och mina vänner på kvällen. och generös som jag är - klart de fick! så jag, max, de två och vår finska kompis michelle och hennes kompis-på-besök, heather har umgåtts en hel den sista veckan. allt från organiserad vattenvolleyboll på hotellet till balkongöl har vi sysslat med den senaste veckan. förutom att det har varit så mycket shopjobb så har det varit väldigt kul!

värt att nämna är att jag och heather gick på yoga i förrgår. på en boxanläggning, = mycket starka och tränade människor. det var helt galet jobbigt! jag svettades som en bäver, men det var skönt samtidigt. gött! sen fixade min jobbarkompis lech mitt hår (hon är galet duktig och tycker det är skitkul, tur för mig!). fina flätor blev det! ska låta henne fixa det oftare, det är najs när nån donar med mitt hår tycker jag.

nu kom jag nyss tillbaks från lunchen, lina och anders är här så vi har hängt på nai harn! kul att träffa dem och skvallra lite. de har med sej en påse kanelgifflar som ligger och väntar på mig i deras hotellrum... MMM!

ikväll ska jag, max och 11 danskar ha myskväll! först blir det fattys och sen lite margarithas i restaurangen nedanför oss. ska bli jättekul!

men nu ska jag hitta på nåt att göra, har fyra timmar att vänta ut...

föresten så kommer vi nog bara jobba till några dagar in i mars, så det blir nog hemkomst tidigare än planerat! ska bli gött att träffa alla igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback