update!

helloooou! äntligen äntligen har jag kommit iväg till similans för att dyka! både jag och max var lediga i tisdags, och chefen fixade ett superbra pris till oss - så vi hakade på omedelbums! blev två kanonbra dyk; med både en rocka, vrak, balla sjöstjärnor, jättemuränor, batfish och väldigt fina koraller. göööött. dagen efter mådde jag inge bra, kräktes havregrynsgröt i sanden på utflykten. blev sängen från fem på eftermiddagen till morgonen dagen därefter. och faktiskt sängen hela dagen därefter också när jag tänker efter. då är det gutt att ha en bra bok, flickan som lekte med elden. men jag blev gaaaalen på slutet av boken, måste ha tag i trean! fick mail av chefen på dialysen idag - verkar som att jag får jobba där i sommar! göööött att slippa behöva oroa sig om sommarjobb! är sugen på peaceandlovefestivalen - någon annan som är på? laters!

Kommentarer
Postat av: annie

emma kom on! update igen! =)

2009-02-26 @ 14:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback