vad jag ska äta när jag kommer hem

  • Mormors köttbullar och potatismos
  • Farmors lasagne
  • Rocknebylimpa med smör och ost och ett stort glas apelsinjouice
  • Pappas falukorv och makaroner
  • Plockgodis (mest döskallar, sura flaskor, plopp, lakritsfudge och salta häxpinnar)
  • Kebabrulle med mycket vitlökssås
  • Mammas porterstek
  • Mormors kladdkaka
  • Min tomatsoppa
  • Bakad potatis på ströget
  • Chokladpudding med banan och glass ala Emma&HK
  • Bullar
  • Solmarka knäckebröd med smör och stark ost
  • Mörk choklad
  • Varma mackor i ugnen
  • Havrefras med äppelmos i
  • Kött och potatisgratäng
  • Fetaostochtomatkyckling

Dregel och längtan! Jag kommer åka runt på turne så jag får äta allt jag längtat efter haha! Och träffa alla jag längtat efter att träffa såklart, hihi!

Just nu är jag en hungrig och trött hårt arbetande tjej. Imorrn ska det sovas och vilas... NAJS! 


Kommentarer
Postat av: bex

nu blev vi allemsamans hungrig

2009-02-13 @ 00:10:41
Postat av: bex

ska genast sluta med att skriva meddelande till folks bloggar när hon är fyllehungrig ;)

2009-02-13 @ 11:44:00
Postat av: Mamma Mu

Va de nån rangordning på listan? Hamna jag bara på plats 7?! EFTER pappas falukorv???!!!

2009-02-13 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback