2008

vilket sjukt bra år det har varit!!
igår blev ett grymt avslut på ett väldans bra år.

på dagen var jag ute på vår tur fyra öar, 1/3 av gästerna var guider, så det var slappt =)
sen hoppade jag, max och chefen in i en tuktuk till two chefs i kata, där alla solreseguider och bravoguider väntade.
fyrarätters, otroligt god mat och lite drinkar väntade. lax, hummersoppa, oxfile och halloncheesecake. sjuuuuuuuukt gott. och sällskapet var också väldans bra, jag gillar dem starkt. chefen var väldigt snäll igår, och lovprisade max och mina insatser som guider =)

sen blev det bangla road, fest, fyverkerier, biljard, dart, svenskar och danskar och massa glada och trevliga männiksor överallt.

det blev en lång natt =) som tur var är jag ledig idag, är skönt att kunna bara ta det lugnt.

2009 har höga potential att bli ett toppenår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback