det är så det ska va

jahaja, ännu en dag på jobbet!
Coral Island med fyra gäster, varav två var tyskar som inte kunde engelska. Tyskarna är en jobbarkompis föräldrar, så de visste redan om allt som skulle hända. Vår kommunikation sträckte sig till hur man sa öl på tyska och svenska. "Öl" betydde tydligen olja på tyska, men de brukade säga att "Bier ist öl" i Tyskland, haha pappa tysk menade att öl smörjer halsen typ. Vi hade rätt kul..  
de andra två var skåningar, göööörsköna! två syskon som var allmänt roliga, vi satt och skrattade hela dagen. eller halva dagen, för vi var ju hemma igen redan vid tre.

hård dag på jobbet. hihi.

efter jobbet har jag vart rätt driftig om jag får säga det själv. gått en långpromenad och tränat lite härhemma. plockat lite med tvätten, donat lite med CVt och plockat lite med guran.

nu ska jag ut och köpa lite mat till mig och max ikväll! han sitter i shopen idag, stackarn!

laters!

Kommentarer
Postat av: sussi

Det verkar inte som om ditt jobb är särskilt, eh jobbigt. =P Det är ju inte rättvist någonstans!

2009-01-23 @ 20:09:46
Postat av: Mamma Mu

Första stycket kanske skulle passa i ditt CV?!?

2009-01-23 @ 22:40:00
Postat av: Evelina

Hehe låter som en väldigt jobbig dag på jobbet du:p

hoppas allt är bra med min kusin! kram

2009-01-24 @ 00:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback