gethuvudsoppa och en ny keps

halloo!
idag har jag haft utvecklingssamtal med the boss. jag sa igår att man måste ha kaffe och bullar för att det ska bli ett bra möte/samtal, så när jag kom imorse slängde han fram en påse sevenelevenbullar. det är jag som bestämmer helt enkelt haha. gött möte, goa bullar och alltid kul att få höra att man gör ett bra jobb. svåraste frågan är den om nästa säsong, på ett sätt är jag sugen på att åka hit igen, men samtidigt är det så mycket andra saker jag vill se och prova på!

på lunchen tog jag och maxen moppen till wat chalong, de har marknad där för att fira det kinesiska nyåret. de hade lite allt möjligt att erbjuda, massa med läskiga vapen, soppa med massa håriga gethuvuden och annat skumt. köpte en jordgubbsshake och en keps! 

nu är det orchid hela kvällen, det är rätt dött. sitter och pluggar på om jamesbondön (där de filmade mannen med den gyllene pistolen), ska dit på en privattur med en dansk familj imorrn. vi ska även till en muslim fiskeby som är byggd på pålar över havet, till en ö utanför krabi och snorkla och till lite öar utanför phuket och latcha volleyboll och käka lunch. ska bli göööött!

men först ikväll blir det fattys med lite polare. fast jag har haft tokont i magen idag, hoppas det går över! annars kanske den blir glad om den får en enorm tallrik med kött, sås och potatismos. lets hope!

herrå! 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Har varit på jamesbondön.. Inte så speciellt som man trodde.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback