skidsug i benen!

hellooou!
jag sitter här i shopen och dreglar över folks skidbilder på facebook. blir helt toksugen, och saknar liksom allt som jag kopplar ihop med skidåkning. tänkte bjuda på en liten lista med saker jag saknar:

- familjen och familjen bjärfors, vinnande koncept!
- bussresan ner till alperna, som alltid blir mysig även att den är dryg
- varm oboy i backen, gärna med en ritter sport till
- bastubad på kvällarna
- mest av allt: att susa ner för nypistade backar

är så skidsugen att jag sitter och kollar upp skidlärarjobb till nästa säsong. vore inte helt fel...

min mobil går inte att ladda! vet inte om det är batteriet det är fel på, kan nog vara så med tanke på att den fått ett och annat stänk vatten på/i sig. imorse la den iallafall av, så nu går det inte att ringa mig förrns jag har donat med det. surt!

jag provade para-gliding igår! ni vet, när man åker efter en båt med fallskärm. häääärligt var det! sen drog vi till nattmarknaden och shoppade nya skor till moi, de gamla är lite saggiga nu. det blev ett par jordgubbsformade örhängen med haha. tjejigt värre. "de väcker tjejen i mig", ungefär som Kelloggs Frosties väcker tigern i mig. Hehehe, ordvits!!!

nu ska jag snart gå på lunch, ska moppa hem till Chalong. skönt att komma hem lite!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

kompletterande lista:

-Harry & Rory

-Knäppa upp pjäxleken

-Flirta i liften

-Kypare som sopar upp smulor

-Svåra pyssel att öppna som innehåller godis

-Harrys lärkpaviljong

-Pappor som presenterar sig för pojkarna på puben

-Mammor som åker i raviner

2009-01-19 @ 21:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback