stjärnelev

Igår och idag har spenderats i sängen, med legolas, aragorn, gimbli och X antal tallrikar med frosties (godaste flingorna härnere). Tony the tiger är min hjälte. Aragorn kommer tvåa.

Pratade lite med mammsen innan, hon berättade att Malte hade varit på utvecklingssamtal i veckan. Fröken hade sagt att han var en "Stjärnelev", hur stolt blir man inte som storasyster då?

Men imorgon blir det tillbaks till verkligen. Verkligheten, som i mitt fall innebär en utflykt till Phiphiöarna. Känns ändå helt okej måste jag säga.

Nu ska jag krypa till kojs, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Mina

MEN DU FÅR ÄNDÅ INTE SMAKA MIN TÅRTA! WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄG springer iväg och gråter

2009-01-30 @ 20:17:09
Postat av: Mamma Mu

Sanningen var väl att en fröken (av 10, han går ju på högstadiet gubevars)hade gjort stjärnelevkommentaren. Men som mamma tolkade jag in det uttalandet lite överallt...

På radion idag diskuterades vilka som borde få kallas för kändisar och superstjärnor. Jag ringde in och övertygade programledarna att Emma minsann är en superstjärna!!!!!

2009-02-01 @ 21:17:46
Postat av: tekirch

Hej! Asbra blogg :)

Allt bra med dig idag?

Ska vi prenumerera på varandras bloggar på bloggkoll? Ha det gött i alla fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback