Where the ocean meets my hand

Lyssnar numera knappt på nåt annat än Billy the vision and the dancers - så sjukt bra! Where the ocean meets my hand är ett av deras grymma album. Kolla upp dom om ni inte redan har gjort det!

Kom nyss hem från en löparrunda - har börjat köra piren fram och tillbaks ett par gånger ibland, rätt skön runda! Det är kul för det springer så himla mycket folk där, och man ser ju samma människor massor med gånger för alla springer ju ett par gånger fram och tillbaks. (Bör kanske tillägga att piren är ovanligt lång för att vara en pir - tänker man typ piren i färjestaden låter det ju lite fjantigt att springa längs piren haha). Sen ler ju alla thailändare hela tiden, vilket gör att man ler tillbaks automatiskt. Så efter ett par vändor på den tätbefolkade löparpiren har jag nästan mer träningsvärk i smilmusklerna än i benmusklerna (och då har jag betydligt mer vältränade smilmuskler än benmuskler!!).

Igår gick jag, Max och Christoffer på snobbio! Yes man med Jim Carey, sköj film, se den! Lyxbiokonceptet innebär att man först får lite snittar och kakor och en drink innan bion, sen går man in och får en helt sjukt underbart skön stol, som man kan reglera själv så man nästan ligger ner, och ett täcke och massa popcorn och läsk. NAJS! Gött att skämma bort sej lite.

Hm vad har hänt annars? Jag har jobbat en himla massa. Har käkat på favvisstället Fattys (som namnet antyder är portionerna enoooooorma och alldeles tokgoda), hängt med guran och fotbollen på stranden (finfint koncept), och suttit på balkongen med max och druckit vin och käkat middag med efterföljande ost och kex. Där fick ni lite höjdpunkter!

Imorrn ska jag sitta i shopen, så om jag inte självdör av uttråkan kanske jag skriver lite mer då. Ikväll blir det gratisbuffe nere hos mexikanaren! Jag har lärt vår "Hajpådajdu"-tjej att säga "Vaaaad får han för det?" också. Ni vet från Nile City, "vaaaad får han för det?" "Naaaada". Hehehe.

Hepp, nu ska jag in i duschen. Laters!


Kommentarer
Postat av: Elin

woow, den här bloggen hade jag ju glömt bort, den ska läggas till på blogglistan som jag har så att jag kan hålla koll på allas liv =P

Bion låter extremt snobbig, är det mycket dyrare än bio här hemma?

2009-01-16 @ 14:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback