Baby can I hold you tonight?

Tjenna!
De senaste dagarna har varit väldigt bra! Firade Dennis för några dagar sen, med grillat och öl, väldigt kul! Dagen efter det kom Sandra och hennes mamma, sjukt sköna båda två! De får extra plus för att de hade med sig en stor påse kanelbullar och en påse från mamma (min mamma är helt klart bäst i världen) med godis och lite mer tidningar (jag har nog det största lagret svenska tidningar i hela phuket haha).
Så vi har solat, badat, ätit massa god mat och varit kulturella och kollat in ett tempel. Är ju jobb på dagarna, men det har varit mycket halvdagsjobb nu, så man har hunnit med en del iallafall.
Iförrgår fyllde Maxen 22, så då var det lite folk hos oss på kvällen. Totalt spontant - vi skickade lite sms på samma dag, men det blev en hel del blandat folk ändå! Skojskoj att mingla runt lite bland massa gött folk.



Mamma ringde igår, jag saknar henne! Hon och pappa hade beställt en stor kopia av en bild på mig som de ska hänga i hallen. Hahaha, gulligt nu när jag är här, men kommer ju kännas helt sjukt när man ska hem! Värsta idolbilden ju!

Min historia B-kurs går långsammare än långsammast. Jag har liksom ingen inspiration! Men, sånt löser sig alltid.

/ E


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Hur tror du det känns för alla andra idoler?! Madonna och Tom Cruise har fått vänja sig, nu e det din tur....

2009-03-05 @ 09:22:04
Postat av: Linnea

tjenan emam!

kul att läsa om vad ni pysslar med nere i solia thailand, här har snön precis försvunnit och tyskarna precis åkt tillbaka efter FN-rollspelet =) Elin fick pris! =) riktigt najs =)



kram kram!

2009-03-06 @ 19:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback