Drömmar

Jag har drömt stört konstiga drömmar de senaste nätterna. Hanna Luthman har fyllt 20 flera nätter i rad, och jag har ätit massa massa tårta. Natten till igår träffade jag en gammal staggnist som hade börjat jobba på Kulzenska och bjöd mig på en bulle för att det var så länge sen vi sågs. Alla dom drömmarna har varit sjukt bra, men drömmen inatt var ändå ballast.

Jag simmade runt i en jättestor pool, och efter ett tag såg jag två enorma valhajar. Jag klappade dem lite på huvudet. Sedan kom jag in i hörnet av poolen, där satt det ett par kines-sjöjungfrur. En hel familj var det - mamma, pappa och tre minisjöjungfrur. De försökte pruta på en sjöhäst som skulle köra dem en bit. Sjöhästen sa att han hade syskon i kina så han tyckte att de skuille betala massa pengar till honom.

Okej, enough om vad som händer när jag sover! Idag drog jag, Max och Jonas till Phiphi och dök. Sjukt bra dykning vid Bida Nok, om någon funderar på vart i Thailand man ska dyka! Vi såg lite blacktips reefsharks, Nemo, några giant travellier, lite räkor som dansade, en oriental sweetlips och lite annat fint. När vi gick upp efter andra dyket så hamnade vi bara 20 meter från ett stort delfinstim som hoppade runt. Läääckert var det!

I början av nästa vecka drar vi vidare! Så vill ni skypa innan jag kommer hem så får ni passa på innan dess... =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, har det varit roliga fodelsedagskalas? Annars hoppas jag att du kan se fram emot ett nar det faktiskt sker pa riktigt! Later harligt med dykningen. Speciellt delfinstim, fiskarna kanner jag knappt igen. Utom Nemo da. Och rakor kanske. Hoppas allt ar bra. Halsa Max! Kram

2009-03-28 @ 13:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback