Uppe i Khao Lak

Tjaabba!
Nu blev det så där länge mellan att jag skrev igen! DÅLIGT!
Men det har hänt lite saker, vi har haft besök av Sandra och hennes mamma, asmysigt! Och så har vi slutat jobba (sista dagen i söndags, så nu är det bara frilans), hängt med lite trevliga danskar, firat vår sista jobbdag och mettes rescuecert och en massa annat. Gött är det.
Sovmorgnar is the shit! =)
Igår sällskapade vi med Khao Lak staffen Jonas och Jong upp till deras kvarter, så idag hyrde vi en longtail och åkte ut och dök vid ett vrak. Det var supermysigt, men jag har fått en sjukt tydlig shortie-bränna. Men det är smällar man får ta. Vi tog Nitrox-kursen med, då kan man dyka mycket längre utan att få i sig massa kväve, så det är molto bene!
Imorgon ska vi ut och dyka vid ett annat vrak, sen liftar vi hem med Tony.

Ikväll var vi ute och käkade grillbuffe, det var nice, man grillade sitt eget kött på en grill som stod mitt på bordet. Det var stööört gott!

Vi sover i deras kontor på en stenmadrass på golvet, men det går bra ändå. Gratis är gott! Men det ska ändå bli nice att komma hem till rummet i Phuket, det är lite softare.

Föresten, viktig sak! Förra veckan fyllde Maja år, och hon (eller snarare hennes pojkvän tillika kock Carlos) bjöd på smörgårstårta... Fattar ni hur nöjda Chalongs svenska befolkning blev då? Sjuuukt nöjda! Lite jordgubbstårta till efterätt på det... naaaajs!

OBS det ligger en död kackerlacka uppe bredvid toaletten
OBS 2 jag har ätit massa gröt med larver i

Nu ska jag sova, man blir trötter av att vara ute på sjön!
Toodilooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback